Administratie & Organisatie

Administratief beheer VvE

Het administratief beheer van een VvE kan erg tijdrovend zijn. Veel VvE’s besteden deze werkzaamheden daarom uit aan een professionele beheerder. Is het voor uw bestuur ook te tijdrovend of te ingewikkeld om dit zelf uit te voeren? Kompas VvE Beheer verzorgt graag het administratief beheer voor uw VvE. Wij realiseren dit middels heldere procedures, concrete afspraken en een haalbare planning. Wij zorgen dat we steeds een actueel overzicht hebben van onze taken, werkzaamheden en onze planningen.

Professioneel administratief VvE beheer

Kompas VvE Beheer heeft veel ervaring met administraties van VvE’s. Wij werken continu aan het optimaliseren van onze processen om de VvE administratie perfect te kunnen verzorgen. Dat gebeurt op drie manieren:

• Met een toegewijd beheerteam.
• Met de speciale VvE administratiesoftware van Twinq.
• Met de jaarlijkse audit gekoppeld aan onze SKW-certificering.

Op deze manier leveren wij altijd gekwalificeerde VvE administraties, die voldoen aan de wettelijke kaders van professioneel VvE beheer.

Twinq software

De basis van de administraties van de VvE wordt geleverd door Twinq. Deze software zorgt ervoor dat u de administratie van uw VvE 24 uur per dag, 7 dagen in de week kunt volgen. Wij vinden het belangrijk dat eigenaren zelf te allen tijde inzicht hebben in de administratie van hun eigen VvE. Wij slaan alle documentatie digitaal op in dit systeem. Dit is niet alleen beter voor het milieu, maar u kunt daardoor ook op elk moment documenten bekijken of downloaden die u wil inzien.

“Kompas VvE Beheer verzorgt de administratie van de VvE tot in de puntjes nauwkeurig en rapporteert aan het bestuur.”

Website voor eigenaren

Via de Twinq software bieden wij onze klanten een moderne, geavanceerde VvE website die in alle behoeften voorziet. Op deze eigenarensite kunt u informatie vinden over alle VvE-gerelateerde zaken, persoonlijke gegevens, gevoerde correspondentie, historie en nog veel meer. Uiteraard is deze site veilig en voldoet de website aan de AVG-verplichtingen.


Vergadering van Eigenaars

Minimaal eenmaal per jaar dient een VvE een vergadering van eigenaars uit te schrijven. Kompas VvE Beheer doet dit, na afstemming met het bestuur, voor de VvE en verzorgt het hele proces. Denk hierbij aan het verzamelen van agendapunten, versturen van de uitnodiging en bijbehorende vergaderstukken, registreren van volmachten etc. Uiteraard is de accountmanager aanwezig, indien nodig ook de technisch manager. Vier Vastgoed stelt de notulen op en zorgt voor uitvoering van de actiepunten. De voortgang hiervan is voor iedereen zichtbaar op de VvE website.

Welke administratieve werkzaamheden kan Kompas VvE Beheer voor uw VvE uitvoeren?

  • Organiseren van de jaarlijkse ledenvergadering.
  • Voorbereiden van het bestuursoverleg.
  • Uitvoeren vergaderbesluiten.
  • Actueel houden eigenaren- en leveranciersbestand.
  • Communiceren met eigenaren en leveranciers.
  • Actueel houden van de KvK inschrijving.
  • Digitaal archief up-to-date houden.
  • Ondersteunen bij juridische vraagstukken.

Wilt u ook uw administratieve beheer van uw VvE uitbesteden? Neem dan contact met ons en vraag een vrijblijvende offerte aan.